torstai 9. elokuuta 2012

Haasteita

Heippa kaikki!

Sain virtuaalielämäni ensimmäisen haasteen Monnalta :-) Tähän haasteeseen ovat muutkin blogistit jo päässeet vastaamaan, mutta tässä siis minun vastaukseni.

Tässä haasteen säännöt:
1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the tagger (the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) and create 11 questions for them to answer. Then they must go to their pages and let them know they were nominated! There are no tag backs!


Omat 11 faktaa:

1. Olen horoskoopiltani neitsyt. Kaksi lastani ovat myös neitsyitä. Käymme usein toistemme hermoille.
2. Opiskeluni ovat vielä kesken. Onneksi pitkät opiskeluajat ja alanvaihto eivät enää nykyisin ole kuolemansynti. Olisi silti kiva saada piste 10 vuodella venytetylle "nuoruudelle".
3. Jos mulla olisi suunnattomasti rahaa, voisin teettää itselleni maltillisen kauneusleikkauksen.
4. Aloitan usein "projekteja". Voisin joskus kokeilla viedä sellaisen loppuun asti. (Esim. tämän elämäntaparemontin)
5. Minäkuvani on ollut aina vääristynyt. Ennen luulin olevani lihavampi kuin olinkaan, viime aikoina olen luullut olevani hoikempi kuin oikeasti olen.
6. Söin ennen jäätelöä jos en ihan joka päivä niin varmaan joka toinen päivä.
7. Jos mulla olisi loputtomasti aikaa, käyttäisin paljon enemmän energiaa ompeluun.
8. Olen kokeillut jos jonkinlaista dieettiä elämäni aikana. Toistaiseksi tämä tietoinen elämänmuutos on vaikuttanut lupaavimmalta.
9. Painoni on jojoillut melkein 25 kilolla viimeisen viiden vuoden aikana. Toki olen ollut kaksi kertaa raskaana tuona aikana.
10. Kirjoitan tätä työaikana.
11. Kun olen hoikka, haluan pukeutua rennosti mutta kuitenkin chic!

Monnan laatimat kysymykset ja mun vastaukset niihin:
1. Onnellisin hetkesi? Ehdottomasti onnellisimmat hetkeni olivat molempien lasteni syntymät.
2. Surullisin hetkesi?
Elämässäni ei ole ollut viime aikoina juurikaan suruja. Siksi vastaan, että varsin surullisen hetken koin muutama vuosi sitten, kun lemmikkikissamme, Matti, jouduttiin lopettamaan.

3. Missä olet paras? En tiedä missä olisi paras, mutta käsitöissä olen kai suht etevä.
4. Mitä haluaisit oppia lisää? Haluaisin ehdottomasti oppia omaa ammattitaitoani koskevia juttuja. Olen niin alussa vasta urallani.
5. Rakkain esineesi? Ompelukone.
6. Koska itkit viimeksi? Taisi olla huhtikuussa parisuhdekriisin kourissa.
7. Seuraatko jotain tiettyä sarjaa telkkarista? Muodin huipulle on sellainen sarja, jota katson 100% varmasti.
8. Luetko juorulehtiä? Selaan Seiskan, jos se jossain kampaamossa tms. paikassa tulee vastaan.
9. Oletko tyytyväinen itseesi? Ulkonäkööni en ole tyytyväinen, mutta onneksi sille voi tehdä jotain!
10. Mikä eläin olisit? Varma vastaus: kissa. Meillä on niitä kotona kaksin kappalein.
11. Jos saisit päättää, haluaisitko taidon jolla voisit lukea kaikkien muiden ajatukset? Enpä taitaisi haluta. Omissakin ajatuksissa on niin paljon kestämistä ja solmuja ratkottavana.


Kysymykset haastetuille:

1. Lempibändisi/-laulajasi?
2. Mitä mieltä olet keinotekoisista makeutusaineista esim. aspartaamista?
3. Kumman valitsisit: kuolisit pitkään ja kivuliaasti vai seuraisit rakkaasi kuolevan pitkään ja kivuliaasti?
4. Mitä kadut?
5. Kolme toivomusta hyvälle haltialle?
6. Missä olet 10 vuoden päästä?
7. Mikä oli suosikkiaineesi koulussa?
8. Viimeksi lukemasi kirja?
9. Mihin veisin ulkomaalaisen vieraan ensimmäiseksi Suomessa?
10. Suklaa vai irtomakeiset?
11. Rahka vai raejuusto?


En haasta ketään erityisesti, sillä monet "tuttuni" on jo haastettu tähän aikaisemmin. Puolestani tämän haasteen saa napata minulta kuka ikinä haluaakin tehdä tämän omassa blogissaan :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti