perjantai 28. syyskuuta 2012

Hiiiitaaaasti, mutta suunta on oikea

Totuuden hetki on taas käsillä nimittäin on viikkopunnituksen aika. Mulla on lähtenyt viikon aikana painosta kokonaiset 100 grammaa eli saldo on 80,9 kg. Hmm.. tuohan tarkoittaisi sitä, että kymmenessä viikossa mulla olis mahdollista pudottaa kokonainen kilo!!!!

Mä olen vähän tuskastunut ja jaksan edelleen ihmetellä, miksi mulla on läski niin sitkeässä. Joko syön liian vähän tai liian paljon, tietäisinpä vaan kumpaa. Muutoksia ruokamääriin en aio toistaiseksi tehdä vaan tarkkailen suhdanteita vielä maltillisesti.

Onko teistä kenelläkään kokemuksia mielialalääkkeiden ja laihdutuksen yhdistämisestä? Mä nimittäin olen kerännyt nämä kiloni masennuslääkityksen avustamana (tämä on ihan yleisesti todettu juttu) ja paino nousisi holtittomasti edelleenkin, jos en söisi superdieetin ohjeen mukaan. Ei tuo massa silti pienenekään, joten olen alkanut miettiä, josko lääkityksellä olisi osansa asiaan.

Tämä nyt on tällaisen laiskan ex-herkkupepun viimeinen oljenkorsi. Syyhän ei ole minussa tai tavoissani ;o

Yksi asia, mihin tulee varmaan muutos on liikunnan lisääminen entisestään. Olen jäämässä pois töistä ja ensi viikosta lähtien alan urheilla heti aamusta endorfiinifixit silmissä kiiluen. Tietysti mun täytyy hoitaa velvollisuudet opintojen suhteenkin, mutta on se sentään melkoisen luksusta mennä aamulla salille ja reenailla rauhassa :)) Voi sitä riemua!

Tästähän tuli ihan hyvä tsemppi viikonlopulle! Vuorossa on ainakin juoksuhaasteen kolmas päivä ja tietty salia ja kotitreeniä. Ostin muuten 3+1 päiviltä M-koon takin, jonka vetskari menee sitä paitsi kiinni! Ei paha.



3 kommenttia:

  1. Minulla ainakin ystäväni lihoi hurjasti mielialalääkkeiden vuoksi ja hän syö kuin lintu. Painon pudotus on hankalaa.

    Toivottavasti liikunnan lisäys auttaa ja saa painon laskemaan! :)

    VastaaPoista
  2. Onko sulla katsottu kilppariarvot? Kilpirauhasarvothan voi liittyä taas masennukseen ja myös painon putoamattomuuteen? Entä kuinka vanhat sun lapset on? Imetätkö? Hormoneilla meinaan on kaikenlaisia kummallisia vaikutuksia. Olisko käynti jossain laihdutusklinikalla ihan huono idea?

    VastaaPoista