tiistai 21. elokuuta 2012

Superdieetin toinen päivä alkaa

Superdieetin eka päivä takana ja päätös pitää heh heh :-)

Eilen aloittelin aamuaerobisella kuntosalilla ja het perään pakaratreenit. Olin sunnuntainta tehnyt kotitreenit, jonka jäljet vielä poltteli lihaksissa. Tänään mulla onkin aika jumissa paikat, mutta vedin sitkeästi reippaan aamulenkin ja se auttoi vähän löystyttämään lihaksia. Jumitus kaikkosi hetkeksi ainakin...

Illalla edessä on vielä kotitreeni, jonka kyykkyjä pelkään jo etukäteen tukkireisilläni. Tuntuu silti mahtavalta, kun kropasta löytyy lihaksia, ja on ihmeellistä miten paljon oma keho on kestänyt tämänkin kesän aikana, kun olen liikkunut tavallista enemmän. Aika ihme menopeli :-)

Ruokailut on menny nappiin. Lisäravinteita mulla ei ole käytössä, mutta katson tässä hetken, josko päätän ottaa ne mukaan tähän touhuun. En ole aivan vakuuttunut niiden tarpeellisuudesta. Toisaalta en haluaisi tehdä tätä treeniä puolivillaisesti, kun kerran olen leikkiin ryhtynyt.

Hyvää treeniä kaikille! Lippu korkealle vaan!

3 kommenttia:

  1. Kiva seurailla teitä superdieettiläisiä, miten teillä sujuu :) Ite oon liian "nössö" tota kokeilemaan, tai ehkä mä tunnen itseni liian hyvin ja tiedän, ettei mulla riitä rahkeet. Ihan loistavalta kuitenkin kuulostaa! :)

    Mun täytyy koittaa motivoitua itsekin vähän liikkumaan, sais taas noita syömisiä vähän kulutettua kropasta pois.

    Tsemiä treeneihin! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kannustuksesta! Helppoahan tämä superdieettailu on tässä alkuhuumassa, mutta annas olla, miten motivaatiota kysytään vähän myöhemmin... Huh, en uskalla edes ajatella :-)

    Täytyy keskittyä hoitamaan vaan päivä kerrallaan niin, että illalla voi olla tyytyväinen.

    Kannattaa keräillä motivaatiota ja tehdä päätös 100% varmasti, jos esim. päätät osallistua myöhemmin fitfarmin ryhmiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla varmaan vaikeinta olis justiin se, kun me käydään niin paljon kyläilemässä, ja mä en oo niin rohkea että kehtaisin aina viedä omat eväät mukanani.
      Varmaan kotioloissa onnistuis oikeen täydellisesti, mutta sitten noi kyläilyt...
      No, mutta ehkä vielä joskus :)

      Poista